عشق چیست+ جملات عشقولانه ناب
وبلاگ تفريحي و سرگرمي چيت چت
عشق چیست+ جملات عشقولانه ناب
ساعت | بازدید : 433 | نویسنده : Behzad | ( نظرات )

عشقولانه: متن عاشقانه زیبا

عشقولانه متن عاشقانه زیبا متن عاشقانه شاد
یواش بیا ،
باز هم که از یاد برده ای کجا آمده ای
اینجا قلب من است
آهسته ،
این قلب، شکسته…
نگاهی کن ببین درب های قلبم بسته
شاید باز هم نا مردی مثل تو پشت دیوار قلبم نشسته !
آمده ای که بگویی پشیمانی؟
اما هنوز چند روزی بیش نیست که از آن روز گذشته
آتش دلم همچنان در حال آتش گرفتن است ،
بگذار خاکستر شود ، بعد بیا و دوباره دلم را آتش بزن و بسوزان
بگذار گونه های پر از اشکم خشک شود ،
بعد بیا و دوباره اشکم را در بیار
آهسته ، قلبم خیلی بد شکسته
دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته
آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،
یا باز هم به بازی بگیری این دل بی کس را …
بی خیال ، با تنهایی بیشتر رفیقم تا با تو
ای بی وفا هیچ خاطره ی خوشی ندارم از تو
بگذار در حال خودم باشم ،
نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیگذرم از آن قلب بی وفای تو
بگذار در حال خودم باشم ،
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم ،
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غصه ها باشم ،
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم
آهسته ، غم سنگینی در دلم نشسته …
 

عشقولانه: متن عاشقانه شاد




عشق چیست: متن کوتاه عشقولانه

عشق چیست متن کوتاه عاشقانه
دیگر برای عاشقی بهانه ای نمیخواهم!
نه بارانی نه هوای خوبی نه پنجره ی رو به باغی و نه هیچ چیز دیگر
همین که بدانم هستی و وجود تو مایه آرامش من است کافیست
و چه بهانه ای از خود عشق که بی بهانه ام کند؟
 

عشق چیست: متن کوتاه عاشقانه

عشق چیست متن کوتاه عاشقانه
آشفته ام سرم پر است از غوغا
سکوتی می خواهم به سنگینی غمهایم
و پیله ای برای خلوتی با خویش
مدتهاست از خود دورم در فراز و نشیب زندگی گمگشته ام
مدتهاست در پی زندگی دویده ام به سرعت
چه حیف
در پاسخ دنیا چنان بار غمهای من را زیاد کرده که ناخواسته می ایستم زانو میزنم جانی ندارم
تمام دردهای من را از شانه هایم جدا میکنم
به خلوتم میدوم به تاخت
گویی در این دنیا نیستم
به ملاقات خویش می روم
 
عشق چیست: متن کوتاه عاشقانه

عشق چیست متن کوتاه عاشقانه
دلم باران می خواهد....
بارانی آرام....
اما...طولانی...
تا دست در دست قطره هایش...و پا به پای نمناکی اش
تمام کوچه باغها را با پاهایی برهنه قدم زنم...
من بغض کنم آسمان ببارد....
آسمان بغض کند من اشک بریزم و های های گریه کنم...
آن گاه هر دو آرام و ساکت شویم....!؟
 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

آبي يا قرمز؟؟!!

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 184
:: کل نظرات : 15

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 15

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 18
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 8986
:: بازدید سال : 9834
:: بازدید کلی : 39628